Föremålet för bolagets verksamhet är att erbjuda produktion och konsultation inom systemutveckling, kommunikation och marknadsföring, bedriva utveckling, utgivning samt försäljning av spel- och mjukvara, film-, bild-, musik- och videoproduktion, applikation- och webbutveckling och därmed förenlig verksamhet.
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 405 | 1 706 | 2 292 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -89 | -294 | 407 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -108 | -294 | 407 |
Årets resultat (tkr) | -108 | -189 | 234 |
Summa tillgångar (tkr) | 574 | 829 | 1 062 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 405 | 1 706 | 2 292 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -89 | -294 | 407 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -108 | -294 | 407 |
Årets resultat (tkr) | -108 | -189 | 234 |
TILLGÅNGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |||
Omsättningstillgångar (tkr) | 574 | 829 | 1 062 |
Tillgångar (tkr) | 574 | 829 | 1 062 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-04* | 2023-04* | 2022-04* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 219 | 327 | 566 |
Obeskattade reserver (tkr) | 105 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 36 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 319 | 501 | 391 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 574 | 829 | 1 062 |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-04* | 2023-04* | 2022-04* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 405 | 1 706 | 2 292 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -6.3% | -17.2% | 17.8% |
Soliditet | 38.1% | 39.5% | 60.4% |
Kassalikviditet | 179.9% | 165.5% | 271.6% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att erbjuda produktion och konsultation inom systemutveckling, kommunikation och marknadsföring, bedriva utveckling, utgivning samt försäljning av spel- och mjukvara, film-, bild-, musik- och videoproduktion, applikation- och webbutveckling och därmed förenlig verksamhet.